4 aylık oğlum sürekli gazı oluyordu ama gaz damlası kullanmamıştık yine de uyuyordu gece sancıdan uyanmıyordu şuan sa metsil sap simblex aguline (yeni başladım) veriyorum yani cıldırmak üzereyim 4 aylık hala gaz sıkıntısı var nasıl çözwbilirim sap simblex ne kadar vermeliyim allah aşkına yorgunluktan gece uyanmalarından yıldım