Kızlar bebeğimin baş çevresi olması gerekenden büyük ve bingildagi çok açık. Bazı sebeplerden doğduğundan itibaren d vit kesilmişti 3 aydır falan polivit içiyor içinde d vitamini de var ama bingildagi hiç kapanmıyor 14 ay 20 günlük kızım. Demem o ki 18. Aya kadar bingildagi kapanmayan bebekler için sonradan nasıl bi yol izlendi 10 gün sonra randevumuz var ama sizlere sormak istedim