dddssss Merhaba kızlar, bebeği benimle aynı ayda olanlar nasılsınız biz 8. Aya girdiğimizden beri gündüz uykularımız berbat oldu zaten gece her saat başı ayaktayken simdi de gündüz uyumamaya basladı 🥺 Sizde durumlar nasıl?
Buseflin dddssss bebeğim 10 aylık olacak nerdeyse benim de öyle yarım saati bulmuyor ağlıyorum sürekli delirmek üzereyim hiç bir işimi yapamıyorum
aysemsi10 dddssss gece saat başı kalkıyoruz gündüz de en fazla yarım saat uyuyor derin uykuya geçemiyor ve aşırı huysuzuz
Deletedmom_120 dddssss aşırı huysuz 8 ay 2 günlük bebeğim şuan kucağımda uyuyor devamlı temas istiyor gece saat başı uyanıyor zaten gündüz uykularıda bir türlü dalamıyor aynı durumdayız canım merak etme yalnız değilsin☺️
030324 Oğlum 9 buçuk aylık yaklaşık 2 aydır öyleyiz gece saat başı kalkıyor uyku diye bişey kalmadı 😔