4 buçuk aylık bebeğim.sadece anne sütü alıyor.bir ishal baş gösterdi.gaita tahlili yapıldı temiz . 2 tane ilaç söyledi doktorumuz.önce reflor kullandık geçmedi.simdi maflor damla kullanıyoruz.ve 7 gündür.doktor süt alerjisinden şüphelendi ve beni diyete soktu.7 gündür süt ve süt ürünü yemiyorum.ama hala geçmedi 😢.yani başka sorunumuz yok normal emiyor hala.aklıma birşey gelmiyor.kayınvaliden artık sütün mü yaramıyor diyor🤔.kızlar başına gelen yada bilgisi olan yazabilir mi şimdiden teşekkürler 😊