Seymaixle1 benimki 1 hafta sonra 17 aylık olacak. Sabah omlet, pankek, patates tostu yapıyorum dönüşümlü olarak. Öğlene doğru bazen meyve bazen eşim evdeyse geç kahvaltı yaparsak bizim kahvaltimizdan kenarda tırtıklıyor. Öğle uykusundan sonra çorba, arada meyve yiyor. Akşama da kendi yemeğimizden veya etli, sebzeli yemek güne göre değişiyor bunlardan yiyor. Akşam az yerse yatmadan mama içiyor veya muhallebi yapıyorum