meldackmk
Bebeğim 1,5 yaş olmak üzere , 46 cm doğduğu için boyu hep geriden geldi.
Doktoru biraz darladım balık yağı ve argivit önerdi.
D vitamini demiri yüksek olduğu için onları bıraktık.
Balık yağını 3 ay kullandık bıraktık.
Şu an sadece argivit ile devam ediyoruz.
Aynı zamanda hastalanmayancocuk sayfasının atom tarifini 1,5 aydır yediriyorum.
Son 1 ayda 3 cm uzamış.
Yaklaşık 700 gram da kilo aldı.
2,5 yaş yüzme için ideal bence hemen başlayın..
Balık yağı da iştah açıyor bu arada
Öğünlerini besleyici hazırlayın , mesela çorba içine ilik , ruşeym ekleyin.
Bahsettiğim sayfanın denge öğünleri adında kanalı da var tarif paylaşıyor oraya da bakın
Karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın şifa olsun☺️