Sadece mama ile mi besliyorsunuz hangi biberonu veriyorsunuz muhtemelen az içmesinin tek sebebi biberonun akışının yavaş olup çenesinin yorulması biz o hatayı yaptık kilo alamadı siz yapmayın Philips Avent en iyilerinden ama biberon emzik numarasını güncellemedigimiz için hep çok az içti 6. Ayda güncelledigimiz de 90 içen bebek bir anda 150 içti