Ygtek dogum yaptım emzirdiğim için cerazette ye başladım 2 dk bile geç almadım çok dikkat ettim 10 aylık süre zarfında eşim hiç korunmadı hamile de kalmadım taaki adetimden bir gün önce almayı unuttum hemen 2 saat sonra aklıma geldi aldım nasıl olsa hamile kalamam yumurtlama döneminde değilim diye derken hamile kaldım 🤦♀️ meğer ayda iki kere yumurtluyormuşum Bi adetin hemen bitiminde Bi de sonunda 🤷♀️ diyeceğim o ki dikkatli olun