shraplt Kızlar bebeğim 34 günlük sütüm çok gazlı gaz her emdiğinde gazının çıkartıyorum yine aynı nolur sütteki gaz nasıl gider artık kahvaltı dahi yapmıyorum yediklerimden mi oluyor diye nolur yardım edin akıl verin 😣
Kayra_68_aksaray shraplt kimyon ve rezene cayi ic canım ister toz kimyon istersen tohumu fark etmez 1 2 çay kaşığı bebege de verebilirsin rahatlatıyor
kubradnz Laktoz intöleransı olabilir bebeğin, ilk 3 ay anne sütünde yoğun bulunuyor inanılmaz gaz yapıyor çocukta bi doktorunuzla görüşün damla yazsr belki bizdede aynı durum vardı emzirme öncesi laktaz damlası kullanıyorduk çocuk rahatladı çok şükür