Arkadaşlar bebeği pramatüre olup yoğun bakımda yatıp da Beratestini geçmeyen var mı ya da geçmeyince nasıl bir yol izleniyor bebeğe tüp mü takılıyor yoksa cihaz mı takılıyor biz iki kere işitme testi yaptık fakat geçemedik Beratestine kaldık büyük ihtimalle Bera testini geçemeyeceğiz Bera testini geçmeyenler nasıl bir yol haritası izledi lütfen bana yazar mısınız