Kızlar 4.ayımız bitmek üzere bir kaç gün kaldı 3 haftadır ciddi uyku gerilemesi yaşadık genelde meme reddi olur derler ama bizde tam tersi oldu memeye aşırı düşkünlük ver sürekli saat başı kalkıp emmek istiyor bende hep verdim çünkü başka türlü asla sakinleşmiyordu artık saat başı kalkıp emmek istiyor sizce bu alışkanlık mı oldu yoksa 5 aya girince geçer mi çok uykusuzum sürekli kalkıyor vermesem sakimleşmiyor bunu yaşayan var mı