Kızlar artık bel ağrılarına dayanamiyorum 3 tane bel fıtığım var 10 senedir yaşım genç olduğu için ameliyat onerilmedi.
Bebeğim 16 aylık olucak bir hafta sonra ben o kadar yoruldumki yürümüyor daha kaldır indir perişan oluyorum ayda 2 kere belim tutuluyor can cekise çekişe çocuk bakıyorum ağlaya ağlaya emzirdigim için ilaçta atamıyorum artık delirmek üzereyim emzirmeyi kesmeyi bile düşünüyorum ağrım basladimi 1 haftadan fazla sürüyor Kuyruk sokumundaki ağrı yürümeme engel oluyor şuan yine iki büklüm acı cekiyorum varmı emzirirken faydasını gördüğünüz bişey soğuk sıcak uygulama hepsini denedim. Gurbette tek başımayim.