iremosa Normal demir damlalarına göre kilo başı 2 damla denilen ölçü bestironda kaç oluyor? Ferritin 6 çıktı da doktor kilo başı 2 damla dedi. Bestirondaki hesap uykusuzluktan beynimi bulandırdı. Bebeğim 12 kilo
durubalci iremosa merhabalar feritin değeriniz yükseldi mi ? Benim kızımın da 6 çıktı ama hiç bir şekilde içiremiyorum
fizikiharita Bize kilo başı 1 damla dedi doktorumuz. Günde bir kere veriyoruz. Ama sizin bebeğinizin ayına değerine göre başka türlü düzenlediyse doktorunuz bilemem.
iremosa fizikiharita demir eksikliği çıktığı için iki damla dedi ama bestironun hesabı daha farklı oluyordu diye hatırlıyorum. Zaten eksiklik yokken de kilo başı 1.5 damla kullanıyorduk beynim bulandı
sadbut durubalci bizim de demir değerimiz düşüktü yeni doğduğu dönemlerde iki aylık kadarken ferrum hausman alıp kullanmıştık kilosunun 1.02 damla yukarısı kadar geçen haftalarda kan testi yapildiginda demirin gayet güzel yükseldiğini gördüm isterseniz onu deneyebilirsiniz kabızlık ya da bir sıkıntı yapmamıştı
durubalci mormnkse23 mictofer kullandık hep son bir aydır onu da içiremedim ve 6 ya düşmüş . Şimdi 3 gündür Bestiron plus kullanıyoruz. Daha doğrusu kullanamıyoruz. Ağzını açmıyor geri püskürtüyor