Kaç gündür yüzük parmağımda acı hissi vardı açıp kapatırken acıyordu bugün daha fazla sanki çıkmış gibi kapatamıyorum bile avucumu çıkacak bir şey de yapmadım anksiyetem de var kafamda milyon tane hastalık düşüncesi var acaba tümör mu var falan diye başına gelen oldu mu ya böyle durduk yere hastaneden randevu aldım ama haftaya o zamana kadar çatlamazsam iyi 🥺🥹