babyilkay Kızlar bebeğim gün içinde çok öksürüyor bana dikkat çekiyor o yüzden öksürüyor gibime geliyor ama sizce ciddi bişey midir bu öksürük yani anlamadım bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi balgamıda yok öksürüğü kuru değil
balporsugu7224 babyilkay göğsünü sıcak tutmaya dikkat et küçük bir havluyu ısıtıp koyabilirsin üşütmüş olabilir öksürük başlangıcı olabilir dikkat etmekte fayda var ilerlerse zeytinyağı ve pekmezi ısıtıp ilidiktan sonra bir tatli kaşığı vermen de çok faydalı olacak
lidokain babyilkay ya şu an öksürüğe şahit olmadığım için yorum yapamam ama aklında olsun küçük bebeklerde ciğere çabuk inebiliyor bir kontrol ettirmende fayda var. Ciğerlerini dinlesinler
pyrzaslnnn47 balporsugu7224 zeytinyağ ve pekmez karıştırıyor muydunuz benim bebeğim de dört aylık çok öksürüğü var
balporsugu7224 pyrzaslnnn47 evet zeytinyağı ve pekmezi kaynatıp hafif ılıyınca iciriyordum çok iyi geliyordu öksürüğe ve hiriltisina
balporsugu7224 pyrzaslnnn47 iki kaşık pekmez ve iki kaşık zeytinyağıni cezvede biraz kaynattim ılıyınca verdim günde iki üç defa tekrarlayabilirsiniz
pyrzaslnnn47 balporsugu7224 bişey olmaz demi ya dört aylık ya 😞 hem korkuyorum hemde herşeyi denemek istiyorum yeter ki geçsin diye
balporsugu7224 pyrzaslnnn47 ne olacak ki ben hep verdim hastalaninca hala da veriyorum 4 aylıkken meyve bile yediriyordum😅
aycoregim pyrzaslnnn47 her seyi denemeden once bi doktora goturun mesela. Pekmez 4 aylik bebek icin uygun bir besin mi sizce
deniz4848 Pekmez için daha çok erken değil mi Isıtıcı , klima gibi şeyler acıksa boğazı gıcık yapıyor olabilir bi hava nemlendirici filan deneseniz, kalorifer varsa çaydanlığın altını da koyabilirsiniz kaloriferin üzerine kaynamış suyla
pyrzaslnnn47 deniz4848 Bu hiç aklıma gelmemiş doğru söylüyorsun çünkü herhangi bir grip belirtisi yok başka
deniz4848 pyrzaslnnn47 bizim evde kızımda eşimde bende üçümüzde de aynı sorun var çünkü. 2 ay önce oğlum doğdu onda da aynı sorun oldu doktor evi nemlendirin dedi her yeri nemlendiriyoruz bi de mutlaka bi ısı ölçer alın o nemi de ölçüyor ya 50 ile 60 arasında tutmak lazım odanın nemini. Eğer çok nemli olursa o da oksurtuyor o zamanda biraz evi havalandırmak gerekiyor