Kızlar bundan 2 ay once çocuk doktoruna gittik bazı belirtilerden dolayı alerji belirtileriydi hepside kanlı mukuslu kaka ciltte kızarıklık vs vs Bize alerji testi yapmadan direk alerjik mama başlattı evolvia rp1 diye ama kızım onu içtiğinden belli kusması çoğaldı huzursuz şu an kolu kabarmış durumda bileğinden omzuna kadar kırmızı kabarcıklar var bugün itibariyle belinde karnında da görmeye başladım.. Devlet Hastanesi’nde alerji bölüme randevu bulamıyorum 1 kere bulduk onda da gittik alerji testi yaptırmaya alerjisi yok dedi doktor ama ayı küçük olduğu için çıkmaya bilir mamaya devam edin dedi.. Ama daha kötü olmaya başladı.. İstanbul Anadolu da oturuyorum Maltepe civari lütfen buralara yakın varsa özel hastanede alerji testi yapan hastaneler varsa yazarmisiniz isimlerini bir kaç yeri aradık test yapmıyorlarmis acill Görün lütfen 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bu arada bebeğim şu an 4 ay 5 günlük