gzmmt Kızlar merhaba, Bitki çayı ne içebiliyoruz tek tek isin yazabilirmisiniz? İnternetten çok farklı bilgiler var güvenemedim. Doktoruna danışan varmı ?
yaraliceylanim gzmmt ıhlamur dışında bişey içmiyorum onu da her zaman içmem. Mesela bu yeşil çay ,rezene ,form çayları kesinlikle yasak onun dişinda nane limon ve ıhlamur içebilirsin demişti başka bitki de aklıma gelmediği için sormadım
gzmmt yaraliceylanim Rezene ilk verilendir genelde o neden yasak dendi size ? Bilgi verebilirmisiniz?
yaraliceylanim gzmmt keşke hatırlasam da yazsam ama dünya sağlık örgütü de rezeneyi yasaklamış içeriğinden kaynaklı mıydı doktor çok güzel açiklama yapmıştı ama malesef hatırlamıyorum:/
cisemada Ben doktoruma sorduğumda ıhlamur ve rezene dedi. Ve rezene sayesinde çocuğumun gaz problemi olmadı sukur.
gzmmt cisemada Bende ilk samanlar hep içtim kimyonlu valla yıllarıd rherkeste içiyo her sağlıkçıda ayrı biş diyo
keremikonunnannesi Dün aile hekimim kesinlikle rezene içeren bir şey tüketme dedi. DNA üzerinde ciddi hasar bırakıyormuş Google’dan da araştır demişti.
gzmmt keremikonunnannesi Allah allah neye güvenicez şaşırdım gerçektem biz ıhlamur dışında bisi içemiyoruz anlaşılan