usenmedimyaptimbirvelet Prensesannesi___ geçen instada gördüm de activia ile daha iyi oluyomuş ama bana kalırsa market yoğurduyla yapılan her yoğurt sünüyor
nilikonunannesii Prensesannesi___ benim süt aldığım markette yanında mayasını veriyorlar onunla mayalıyorum ama bir arkadaşım activia ile mayaladığını söylemişti.
63_hulya_63 Prensesannesi___ market yoğurdu ile mayaladim çok güzel oldu ve hep yaparım mayalayacak yoğurt bulamayınca çok da güzel olur aktivia ile yapmıştım daha önce çok tatlı oldu begenmedim tadını hatta bikere de yaptığımda su gibi kalmıştı hiç mayalanmamisti
mylife_ inek sütü alıyorum ben inek sütüyle mayaladığım yoğurt ile tekrar kavanozlara mayalıyorum daha doğal ve lezzetli taş gibi tutuyor her hafta taze taze alırım bulma şansınız varsa benim gibi yapın
aybukegrsy Bende actvia ile mayaladım yeni. sündü ama tadı ekşi olmuyor güzel oluyor market yoğurtları ile mayalamada sünüyormuş dedikleri doğru test edildi
Cennetmahallesipembe Market yoğurdunu çırpın kendi suyuyla onunla mayalayın kv geçen öyle yaptı gayette iyi oldu sünme yapmadı ama genede garanti veremem
63_hulya_63 Prensesannesi___ ben 3 lt . süte yarım kase dolusu koyuyorum sizde 3,4 yemek kaşığı koyun bence ben az koymuyorum hiç çünkü tutar tutmaz riske atmamak adına koyduktan sonra güzelce karıştırın ve bir battaniye ye pikeye falan sarın sarmalayin ben 12 saat mayalanmaya bırakıyorum
duygu_aslanalp Prensesannesi___ ben yomini markasının probiyotik mayasını kullanıyorum en başından beri öneririm.
Huma_kus34 Prensesannesi___ jersey süt alıyırum marketten en ıyi yorgut o sütle oluyor yanında mayasını verıyolar
Prensesannesi___ 63_hulya_63 çok saol canım ya dediğin gibi yaptım demek geçen sefer az koydum ondan tutmadı
CheriBlossom Prensesannesi___ Ben ilk yoğurt yaptigimda tire ya da foça ile yapmıştım galiba babam mayan sağlam değilse içine nohut at demişti çok da güzel olmuştu açıkçası ekşimesin diyede bir cimdik tuz bir cimdik de şeker koymuştum bi gece ılık fırında kapağı açık bekletip sabahınada yine kapağı açık şekilde buzdolabına koymuştum akşamda kapğını kapttım yoğurdum o gün için vardı ertesi gün yemiştim gayet güzel olmuştu sünmedi de