Merhabalar, kızım bir aylık oldu dün kontrole götürdüm 36+5 te dogdu.dün kontrolde maalesef hiç ilgilenilmedi sarılık olduğunu ben soyleyınce doktor evet hafıf var test yapsak 5 çıkar dedi.sık sık emziriyorum gözlerinin içi hafif sarı ama içim rahat değil.önerebileceğiniz Anadolu yakası çocuk doktoru var mı acaba?teşekkürler.