Huma_kus34 ben kullanıyorum ama acı hissi yok yani normal ağda nasılsa oda öyle bence bir zamandan sonra uyuşuyor ama tüm bu epilasyon mak bence çoğu kılı kırıyor tam anlamıyla aldığını düşünmüyorum batık yapıyor bence çene için lazere git en güzel çözüm