Bende üçünüde 2şer doz yaptırdım aylarına göre
Tabi herşey Rabbimden. Ama önce tedbir sonra takdir demişler
Bize tedbiri almak düştü. Aşılar yararlıdır zararlıdır bilemem bana doktor yaptır diyorsa yaptırmaya çalışıyorum. Eğer ki farklı bir durumu varsa bunun hesabını ahirette sorarız zaten, şuan benim yapacağım tek şey tedbir almak🌸