Kızlar merhabalar, acil fikirlerinize ihtiyacim var bebegim dogdugundan beri küçük sallanir besikte uyuyor 3 aylıkken ara ara koyup uyutmaya çalıştım fakat uyumadi, uyusa bile yarim saat sonra yada gece yarisi kalkip uyumak istemedi bende mecbur küçük yatagina koymak durumunda kaliyordum, suan 1 yaşında ara ara uyutmak icin koyuyorum saatler sürüyor uyumuyor büyük beşigine alistirmam icin ne yapmam lazim acil fikir verin lütfen