Kızlar selam 26 günlük bebeğim var sadece anne sütü alıyor geçen hafta dayanılmaz bir diş ağrısı yaşadım ve doktor antibiyotik verdi birde ağrı kesici emzirmeye devam edebilirsin dedi fakat antibiyotiği kullandığımdan beri sütümün azaldığını hissediyorum başına böyle bir şey gelen oldu mu önceden göğüslerin dolu dolu sert olurdu şu an yumuşak kendiliğinden akardı süt Buda kesildi antibiyotiği bıraksam düzelir mi