cansuh D vitamini eksikliğinden dolayı olabilir diyor internette hastaneye gittim emar istediler çektirsem mi bilmiyorum vitamin eksikliği büyük ihtimal
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala cansuh Geçmiş olsun. Doğumdan sonra değil de hamilelikte yaşadım ve normal diye biliyorum. Doğumdan sonrasını bilmiyorum 🤷🏼♀️
alpik3461 cansuh eksikliği bilmem de doğumdan çıkarken anestezi doktoru taburcu olana kadar kafein türü olsun suyu olsun çok tüket demişti vücudundan ilaç tez atılsın yoksa ömürlük baş ağrısı yaşarsın demişti.
Kuzularinanasi cansuh anesteziyi atamadiniz heralde.sezeryan sonrasi sade nescafe ve bol su ise yariyor.muhtemelen ondandir.