Suan 6 ay 27 günlügüz tahmini bir bucuk ay önce yürüteç almiştim ara ara bindirmisdim acaba ondanmi yoksa bebekler ilk boylemi basar bilmedim parmak ucunda basıyor yurutecide kaldirdim amane yapmak lazım onerisi olan varmi cevremde boyle yürüyen cocuklarda gördüm parmak ucunda kalmasindan korkuyorum sizde durumlar nedir