Mlkkeliz valla test yaptırmak istedik yapmadılar.hep doktrda buluruz antibiyotikle gecer.yani tozami neye alarjsii var bilmiyirum.zatiden damla vermişti hasta olduğunda doktor geniz akıntısı olduğunda geniz akıntısı olduğunu hissettigim zman en fazla onu veriyorum.g3niz akıntısı yüzünden hep kizar8ktir boğazları.bide başka doktor bı toz vermisti mamasina köy diye günde bir demişti bı iki defa verdim çocuk huzursuz oldu bidada vermedim.sadce geniz akıntısı olduğunu histtigim zman zatiden damla veriyorum