20 aylık bebeğim var şimdiye kadar Alila kullandım .Doktorumuz Coledan d3 yazdı ancak içeriğinin temiz olmadığını ve 12 yaş altı kullanılmaması gerektiğini okudum. Sizler ne kullanıyorsunuz? Ayrıca D vitamini için 400 veya 600 olmasının bir farkı var mı?