benim 2 cocugum var 2sinde de beklemedigim ay hamile kaldim.hatta 2cide tedavi oluyordum vajinal ilaclar falan esimde ilac aliyordu.ilacin icinde hamileligi engelledigi yaziyordu.o yuzden asla beklemiyordum gelecek aylarda tedavi bitdikden sonraya umud ediyordum.hamilelige engel en onemli etken stress beklendi surekli test etmek falan.normal akisina birakib hayata devam edince Allahin izni ile nasib oluyor