azate8410 siz mi yurutuyorsunuz kalkıp kendi mi yürüyor o önemli, doktorum 9-9.5 aydan önce ayağa kalkmalarina izin verme sıralamalarına izin verme ellerinden tutup yürütme dedi (bebeklerim premature olduğu için normalde 8 aymis) kemikleri hazır olmadığı için içe basma bacaklarda yamukluk çarpıklık gibi problem yaşarsın dedi kızım 8.5 aylıkken kalktı sıralamaya başladı şimdi içe basıyor desteksiz yürümüyor oğlum 9.5 aylıkken kalktı yürümeye çalışıyor şimdi yani bu siz mi kaldiriyorsunuz kendi mi kalkıyor bu konu çok önemli