Bebeğim 8 aylık şuan. Doğumu memorialda yaptım o yüzden ordan bir çocuk doktoruna gidelim dedik aslı alpaya gittik ama sıra almadan gittim diye bir ton laf söyledi tartıştık onu bıraktık tekden ahmet kamalıya gidiyorum bir türlü aradığım dr bulamadım. Benim istediğim her ay gittiğimde beni güzelce bilgilendirsin sadece muayene edip evham yapma iyi bebeğin diyip göndermesinler. Tavsiyelerinizi bekliyorumm yarın kontrole gideceğim yeni doktor bulup devam etmek istiyorum