Kızlar bebeğim iki buçuk aylık. Elini ağzına götürüyor bir zamandır. Önemsemedim ellerini keşfettiğini düşündüm. Ama damakları kaşınıyor sanırım . Eldivenle baktık üst damağı kabarmış. Dış çıkarıyor desek bütün dişlerinin aynı anda çıkması lazım çünkü bir iki değil biraz fazla kabarmış bu dönemde yaşayan var mı acaba