Kardeşimn 7 aylık oğlu var 1 saat önce çocuğu uyutackken ilacını vermek için sandeyelye oturtmus kaşığı tezgaha koymak için 2saniye arkasını dönünce bebek hemen aşağıya eğilip düşmüş. Saniyelik olmuş bacağından tutmuş Allah’tan ama kafa direk zemine jel halı inceydi fayansa glmis 5 dk kadar ağlamış. Sonra her şey normal gibi dedi uyku saati de gelince çocuğu uyumuş ne kadar uyutmak istemese de eşiyle boşanma aşamasında. Eşi sürekli çocuğun velayeti için tehdit edip açık arıyordu hastaneye götürse üzerine yüklenip bir karakol uğraştıracak sırf pislik için sorumsuz diyecek bilerek yaptı diyecek. Ama içi içini yiyor götüruyum die bnde götür daha önemli belki bir şey olur çocuğa dedim düşme tarzı kafa aşağı çünkü tehlikeli bence. Her şey normal bir şişlik bir şey yok morluk kusma olmadı diyor herhangi bir sıkıntı olursa nasıl belirti verir acaba lütfen bilgi verir misiniz en azından bilgimz olsn.