Dogacelik zeynep91 benim kızım da 3 yaş hastaydı 3 haftadır. Hem ishal hem grip üst üste. Zayıfladı ama takmıyorum işitahı gelince yiyorlar.
Pnrg zeynep91 kizim 3 yasinda her seyi yiyordu son 1 aydir hicbir sey yemez oldu. Bence donemsel bir durum ben de o yuzden zorlamiyorum.
Deletedmom_206 zeynep91 Bırakın tamamen kendi yesin. Gözüne hitap etsin tabak. Bir de değerlerine baktırın
zeynep91 Deletedmom_206 değerleri normal canm bu ara ust uste hastalk gecırdı ama duselmişti snra gene basladı iştahszlk
zeynep91 Deletedmom_206 inşallah cok tesekkur ederim nezle oldu hafif gecırdı ustune ishal kusma oldu orda gitti iştahı kılo verdı snra domuz gribi bulastı ama onu hafif gecırdı yiyordu yani sonrasnda bi iştahszlk geldi zaten nrmaldede cok iştahlı bi cocuk degıldı ama öğünlerini yer bitiririrdi gene smdi tamamen gitti
zeynep91 Dogacelik evet bnmde ishal kusmadan snra zyafladı kızım smddie iştahı toparlanmadı cok az yiyor napaym saglıgı yernde olsun duselir elbet ama her yaptıgım seyı yememesi yorucu oluyor tez evvel duzelır insallah
zeynep91 Pnrg buyuk ıhtımal dönemsel banada öyle gelıyo sevdgı seylerdende bıkac lokma alıp doydum dıyor
Damlakallkan Benim kızımda 3 yaşına girdi 1 ay oldu ve aynısı iştahlı bir çocuktu şuan yalvarıyorum nolur ye diye yemiyor avut cubur istiyor sadece onuda pek yemiyor kilo vermedi ama sabit bir kiloda bayadır
zeynep91 Damlakallkan bence bu bi dönem ya hepsi aynı sevdiği seylerden iki lokma alıyor doydum diyor 🤦🏻♀️