Benim bebeğim 13 aylık çok hasta acayip öksürüyor ne yapacağım bilemiyorum dün doktora götürdüm hava verdiler çok ciddi bir şey yok ama akciğer filminde ufak tefek şeyler var dedi enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdı gönderdi ama çocuk çok öksürüyor üzülüyorum ne yapmam gerekiyor