hasibe04 kimkibuu schafer kullanıyorum ben çok memnunum çok kısa sürede pişiriyor çorbalar 8 dk kırmızı et 20 dk
acimavi kimkibuu korkmaz kullanıyorum, 6 sene önce almıştım. modeline baktım şimdi kappa diye geçiyor kapaktan düğmeli kilit. Çok iyi pişiriyor. Çok sık kullanıyorum ama ben korkuyorum düdüklümden😬
urasmom6 kimkibuu 10 dk ya alarm kuruyorum pişmiş oluyor mesela kuru fasülye nohut için 13 dk ya alarm kuruyorum pişiyor
yagmurkokusu_ kimkibuu Arçelik gurme şef kullanıyorum elektrikli düdüklü onun haricinde yoğurt filan yapıyor kullanımı da basit