alexab emnomr maxi cosi titan istiyorum hatta artık almamız lazım ama 17.000 tl 🥹 indirime girmesini bekliyorum çocuk pusete sığmıyor 11 kg oldu ayaklar dışarda kalıyor baya.
pamukminigim emnomr biz britax römer trifix ısofıxlı bebek koltuğu kullanıyoruz bebeğim 9 aylıkken almıştık şuan 11 aylık çok memnunuz çok kaliteli ve güvenli tavsiye ederim önemli olan zaten güvenli olması
gamzeci Prego strong Fix ısofixli 0-36 tam bir fiyat performans ürünü gayet başarılı kullanım kolay yatış pozisyonu da yeterli
nnuurrr emnomr holmer kullanıyoruz. Bebeğim araba durmaktan asla hoşlanmıyordu. Şimdi koltuğundan indiremiyoruz.
MeetJoeBlack emnomr biz 1 yaşına kadar puset kullandık. Sonrasında be safe izi comfort x3 - 0-18 kg kullandık. Çok memnunuz. 3 kademe yatışı var, yüksekliği çok iyi dışarısını görmesi açısından. Şimdi de be safe izi flex aldık ama bundan memnunuz diye değiştirmeye korkuyorum hala eski koltuğunda oturuyor.
tatlicadiy Bizde alıcak ama kararsız kaldık 360 derece donmesi iyi oluyormuş arabada yemek yedirmek için
serendipity16 emnomr daha almadık ama mağazada denedik hoşumuza gitti yatışı falan gayet iyiydi kraft safe spin
serendipity16 lapsekiliTayfur merhaba eronafix’e bakmış mıydınız sizin aldığınızla bunun arasında fark neymiş arada biraz fiyat farkı var
lapsekiliTayfur serendipity16 evet özelliklerine baktım sizde ty dan bakabilirsiniz ben bir fark göremedim özellikler aynı sadece seri farkı var bide eronafix biraz daha minderler yönünden pofuduk sanki
esengulyldrm Britax römer aldım alman markası testleri var cok memnunum 360 dönüyor ve yatıyor bakabilirsiniz
Busrak2 emnomr yoyko memnunum bence yatıs pozisyonuda gayet güzel bebek rahat ediyor bebeklerin kullandıgı ilk zamanlar puset gibi bebek icin rahat
cikolataliekmek Joie i spin 360, uzun arastirmalar sonucu aldik cok çok memnunuz 2 haftadır kullanıyoruz benimde çok tereddutlerim vardi öncesinde. 4 saatlik yolculuk yaptık çok şükür hiç rahatsız olmadı adac puanj da oldukça iyi tavsiye ederim🙏🏻
Klaray Joie spin 360 kullanıyoruz ablamda i spin olanı kullanıyor ikimizde memnun değiliz. Ablamın bebeği çok terliyor oto koltuğunda ve hiç durmak istemiyor rahat etmediğini söylüyor. Bizde terleme yok ama c tip suv aracımız ve yeterli yükseklikte değil bence camdan dışarıyı falan izleyemiyor yeterince. Dönmese de olurmuş çok dönme olayını kullanmıyorum. Yeniden alacak olsam besafe alırdım. Onlar yüksek çünkü bildiğim kadarıyla en yüksekleri oto koltuklarının.
sekerbebeginannesi Limonerik evet ben hepsiburadadan aldım ama bazı bebek mağazalarında satılıyor sanırım civilde vs var internet sitesinden bakın