busrasr 4 aylığız az öksürük hapşurma var eşim kayınvalidem hep hastaydı onlardan mı geçti bilmiyorum emziriyorum kayınvalidem soğuk alğınlığı içde süte geçsin dedi sizde böyle durum da ne yaptınız
devarabia Emziriyorsanız kafanıza göre soğuk algınlıgı ilacı alınmaz.kayinvalide bakma.oksuruk varsa direk doktora götür küçük cocuklarda direk ciğere iniyo.domtor en iyi tedavi yöntemini söyler kuzum