kvnc6 düzenli gitseydi olurdu sanırım kızım zaten renkleri sayıları ingilizce olarak biliyor meyveleri hayvanları öğreniyorlardı bikaç meyve öğrenmişti ama eşim çakma 12-36 denilen sistemde çalışıyor ve geceye gittiği günler gündüz evde olduğu için ogünler kreşe göndermiyoruz oyüzdende epeydir ingilzce dersine giremiyor