tugceuygar Kızlar bebeğim 1. Aydından itibaren kakasını haftada bir yapıyor. Şuan 3 aylık oldu . Yaparken sıvı yapıyor her hangi bir huzursuzluğu yok. Aynı durumu yaşayan vast mı ne zaman düzelir
Kopisinannesi tugceuygar benim kızım 2 ayından sonra kabızlık yaşamaya başladı. İki günde bir daha sonra haftada bir en son 9 günse bir yapıyordu. 4. Ayda geçti kendiliğinden. Anne sütü alıyorsa normal dedi çevrem hiçbir müdahalede bulunmadım
crybaby tugceuygar 6,5 aylık oldu bizde 2. Aydan beri yaşıyoruz bu durumu ve bebeğim bayağı zorlanıyor
Aklimideliricem Benim 2 oğlumda öyleydi büyük olanın sıkıntısı yoktu ek gıdayla düzeldi küçük olan çok sıkışıyodu arada lavman da yapıyodum o da ek gıdayla düzeldi
tugceuygar Aklimideliricem bizim sürekli ıkınma veya huzursuzluk yol sadece 7 günde 10 günde bir falan yapıyor . Huzursuz değil fakat ben yineden çok üzülüyorum
Elif337798 Anne sütüyle beslemiyorsa normal diye biliyorum ek kıdaya geçince düzeliyor kızımd aöğlryfi düzeldi