Oğlum 18 aylık olmak üzere ama sosyal gelişimi iyi değil gibi geliyor bana. Bi yere gitmek istemiyor, hala yabancılama var, girdiğimiz ortamlarda genelde ağlıyor ağlamasa bile oynamıyor özellikle ev ortamında. Birisi bize gelince de yine bize yapışıyor akranlarıyla oynamıyor. Çok fazla giden gelenimiz de yok biz de kimseye gitmiyoruz çok nadir oluyor. Bu yüzden mi, yapısı mı böyle başka bir sorun mu var kafama takmaya başladım. Var mı bizim gibi olan