sevvallcik Kızlar sağlık ocağından kan testi verdim hem gebelik var mı diye hemde biraz hasta gibiydim genel bakılsın istemiştim bakar mısınız
arvennmom Gebelik yok crp biraz yüksek yani enfeksiyonun var ama çok değil Alp yüksek çıkmış o da d vitamini eksikliğinden kaynaklı bir de magnezyum düşük biraz takviye vitaminle çözülür geçmiş olsun ☺️