-sevimlipolyanna- Nefret ediyorum bu hayattan. 2 saatii geçti. Hala yatıramadık iliklerime kadar nefret ediyorum her şeydeeeeeennnnnnnn
Bennureyla -sevimlipolyanna- olur böyle. Etmeyin nefret . Biliyorum çok zor . Bakın ben de uyumadım ama canları sağ olsun iyi olsunlar. Uykuya geçsin hadi hadi diye telaş etmeyin. akışına bırakın. Ben kabullendim normalim bu diye koymuyor bana. Kolay değil ama keyfime bakıyorum yiyorum içiyorum bazen o durmayınca onunla ilgileniyorum. (Işığı kapalı tutun aranın ışığını açın isterseniz o da biraz mayıştırabiliyor.)
milamihra -sevimlipolyanna- bende ayaktayım uykusunda şarkı söylüyor resmen 😂 ona uyanıyoruz birde bende iki çocuk var gececek sabır
poyrazkartal67 1 buçuk yaşında benimki devamlı sesler çıkarıyor saat başı sallıyorum derin uykuya geçemiyor neden olur ne yapmam lazım artık o kadar yoruldum ki
Gokce_17 2 yaşında ne gece ne gündüz uyumuyor kabus gibi.Üstelik babası işten gelince baba diyor peşinden ayrılmıyor benim ne yemek yedirmeme ne de uyutmama izin vermiyor çok üzülüyorum boğuluyorum .Emzik bırakma aşamasındayız onun krizimi saymıyorum bile 😣