Merhaba hanımlar Aralık ayının başında kürtaj oldum ve 2 aydır bitmeyen bi kanamam var normal adet kanından fazlaca .Dogum sonrasıda kanamam durmadı doktor içerden parça aldı o şekilde zar zor durdu sonra gebe kalıp kürtaj oldum yine aynı şekilde kanamam var tabi bunların hepsi özel hastanede oldu en son yine parça alalım dedi ve biz ücreti karşılayamadık devlet hastanesinde aldırdım parçayı fakat durum değişmedi özel hastanenin doktorunu yarın savcılığa şikayet edeceğim fakat bu konuyu danışabileceğim bi avukat tanımıyorum devlet hastanesindeki doktor kanamamı durdurması için bi çok ilaç verdi hiç biri işe yaramadı artık özel hastanedeki doktor ne tür bi hata yaptıysa başına böyle bi durum gelen var mı kanaması çok uzun süren varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏻