Aynı durumdayım 19 aylık ekran yok sürekli kitap okuyoruz sürekli konuşuyorum her şeyi anlıyor biliyor renkleri bile öğrendi konuşmaya gelince baba dede. 1 2 ay daha süresi var diye düşünüyorum çocuk gelişimi nöbetleşe devam eder bir becerinin üzerine yoğunlaşırsa diğer beceriler duraksayabilir