
Kızlar bu yatağı kullanan var mı? Biz bu yatak için güvenlik bariyeri bulamadık. Yatak bazanın içine girdiği için ebebekte vs. Satılanlar uymadı. Çilekte kapı da satılmıyor. Bebeğimi yatırmaya korkuyorum oradan düşer diye. Nasıl bir çözüm bulabilirim düşme ihtimali var mı yada? henüz 7 aylık emeklemiyo ama çok dönüyo. Bir kez bizim yataktan düştü travma oldu sanırım bende. :(