Merhaba kızlar bugün 4.ay aşımızı hatta şimdi geldik. Sağlım ocağı kan ilacı verdi,kendileri verdi. İsmi VEGAFERON bu ilacı kullanlar var mı tavsiye ediyor musunuz ? Bebişlerinize herhangi bir yan etkisi oldu mu ? Bilgi ve tavsiye verirseniz çok sevinirim.