5ay kontrolünde kızım kilo almadığı için 1 hafta sonra tekrar tartıya gel, gelene kadar bol bol emzir dedi doktorumuz. Emziriyorum ekstra da sağım yapıyorum kilo alsın diye ama biberon reddediyor şırınga almıyor göğsüne ya da parmağına şu ince hortumlardan kullanan var mı? Göğsümden damlatarak çok yorucu oluyor. Sağdığım sütler boşa gidiyor gitmesin diye su ile irmiği haşlasam içine de sütümü koyup versem erken mi olur gereksiz mi?