ayyyyayy gerçekten çok iyi bir motivasyon olmalı, ben ne olursa olsun bebiş 1.uykuya geçtikten sonra spor yaparım 30 dk olsa da, istemesem de, yorgun olursam da, kafamda bin kere bahane koyup olsa da, mutfak her yeri dağınık olsa da, o spor yapılacak kafamda hep kuruyorum, çünkü spor ilk başlarda zor gelir, hiç yapmak istemezsin, ağrıların oluyor falan ama zaman geçtikçe verdiği rahatlığı, ve kendi geri öz güveni kazanmayı gibi bir his yok. Ben her zaman zayif bir insanim hep hareket ettim, gebelikte 30kg alan ben neler yaşadım doğumdan sonra psikolojik olarak kendime hiç öz güveni
yoktu. Neyse uzun olmasın 9ay oldu 32 kg verdim, daha çok ödem vardı açıkçası. Göbeğim henüz istediğim gibi değil ama ulaşacağım şu alt göbek eritmeye devam edeceğim. (Bazen ağlaya ağlaya spor yapıyorum🥲 çünkü hiç istemiyorum ama yaptıktan sonra öyle hissi bulamıyorum)
Onun dışında hepimizi böyleyiz ben anca tırnaklara gidebilirim Buda arkadaşım kendi evinde rahat yapıyor bebişi yerde oyuncak, yanımızda, çok zor oluyor az duruyor, az kucakta, az mama sandalyesi falan ama yine tırnak Özen göstermeye çalışırım, anne olsam da güzel olmayi severim ve yapabiliriz❤️❤️