bebemiz tabi ki öyle, ben önceden kendi yatağında yatırıyordum zaten ama son 1 haftadır geçmiş travmalarım gözümün önüne gelip duruyor, tam tıkanma yaşadık hastaneye zor yetişmiştik o gece yanımda olmasaydı ne yapardım diye düşünüyorum. Bu kafadaykende yanıma alıyorum artık, bide 9 aylık olması da etken önceden yine eşimden korkuyordum döner bişey olur ezer çocuğu diye