Hermess 3. Aya kadar süt akması normal kabul ediliyor , çok fazla süt üretimi olduğu içi , sonra memeler terbiye oluyor çocuğun isteği kadar süt üretmeye başlıyor 🥰
eğer bebeğiniz emerken süt fışkırması yaşıyorsanız, sırtınızı geriyo doğru yaslayarak yada yatarak emzirmeyi deneyin , tazyikli gelen süt bebeği rahatsız eder , gaz yapar ve maalesef meme reddi yaşayabilirsiniz, hiç olmazsa ön sütü sağın sonra fışkırmadan emdirin❤️💐